Незвичайна подорож додому

2015-04-01 23:27:36

Всім привіт. Сьогодні я пишу Вам з мого рідного міста, та рідного будинку – так я вдома. Подорож виявилась цікавою та незвичной. Про все зараз розповім. dnJLM0XROGE

Подорож повинна була виглядати наступним чином: потяг з Ополе до Катовіце в 6:30 ранку, з Катовіце автобус до Пижовіце (там знаходиться аеропорт) в 9:00, після цього  літак в 12:35.

Проснувся я о 4:30. Повинен був дозібрати певні речі, звісно поїсти та одягтись щоб йти до зупинки громадського транспорту, де 11 автобус довіз мене до вокзалу. 2010_11300003

Приїхавши до вокзалу, я став чекати свого потягу, але не тут то було. Спочатку обявили що потяг запізнюється. Спочатку сказали що запізнюється на 61 хвилину, потім на 69 хвилин. Після того як я прочекав його з 35 хв на табло засвітилось запізення на 114 хв. V43vDVXJp5k

Мій потяг повинен був приїхати о 8:21 в Катовіце і я добре встигав на автобус до аеропорту (котрий повинен був бути в 9:00). Переглянув в Інтернеті який є наступний потяг. Виявилось що наступний потяг о 7:36 і прибуває до Катовіце о 9:03 – IC замість TLK. Інтерсіті швидший та комфортніший від TLK. Квиток міняти не довелось, я міг спокійно їхати по тому який в мене вже був. Якісних фото нажаль немає, не було коли їх робити. _QwC5bofT6opkp-intercity--d

Скажу що потяг хороший. Є табло з швидкістю потяга, годинником, температурою повітря ззвоні, також на тому таблі показуються зупинки. Охайні та чисті вагони, хороший туалет з зоною для мам з малими дітьми (пеленальний столик).

Залишалась одна проблема, адже потяг прибуває в 9:03 по розкладу, а автобус в мене в 9:00. Вирішити її я вирішив телефонною розмовою з перевізником, зателефонувавши пояснив ситуацію та попросив почекати з 5 хв. Як завжди приїхали ми рівно в 9:03 як по розкладу і я побіг до автобусів. Автобус чекав мене вже, водій уточнив чи це я, поклав валізку до багажного відділена і ми поїхали  в аеропорт. В аеропорту все як завжди)_zYTrSqO57Q xDFq3mdggs4

Після проходження всіх процедур в аеропорту, наш літак піднявся в повітря – приємне таке відчуття-bXU5G5V6igXJVDOwtDE2wdnJLM0XROGE

От і все.

Один комментарий на “Незвичайна подорож додому

1. З Польщі комфортно та швидко в Україну можна дістатися і на автобусі.
    Мені доводиться часто їздити по цьому напрямку, вже давно з поміж інших обрала для себе одну компанію і користуюсь її послугами, може вам буде корисно kasa.lux-reisen.com